اميرحسين جونماميرحسين جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

امیرحسین جون و خاله ساناز

خاله جون برگشت

1391/7/17 0:38
نویسنده : خاله ساناز
593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گوگولی جونم خوبی؟؟؟؟


دوستای گلمون خوبن؟؟؟؟

 

البته اگه دوستی باشه والله هرجا رفتم کامنت گذاشتم ولی شیشکی واسه ما کامنت نمیزاره


خب بیخیال گوگولی جونم مااز 1شنبه هفته پیش رفتیم سفر وتازه دیروز برگشتیم

 

جای تو مامانی و بابایی خالی خیلی خوش گذشتgive_heart.gif

 

 

تا 3شنبه تهران بودیم بعدش رفتیم شمال وماهیگیری

 

زیاد خرید نرفتیم ولی هرزگاهی که بیرون بودیم یه چیزایی واست خریدم البته مامان جون و بابا جون

زحمت کشیدن من فقط پسند کردم.


اینم عکسای کادوهای جیگرم:


.

این خرس بیچاره تو وسایل که بوده کلا تغییر شکل داده

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مــــــــــهردخـــت
19 مهر 91 19:38
وایییییی سلام خاله ساناز
منم همون مهمون ِ خوشگل ِ هیشگی
بابا خوش به حالت که خواهرزداه داری
من حالا کو تا عمه بشم
ایشالا زودی این عسل طلا (به قول مامانم) به دنیا بیاد

------------------------
مرسی عزیزم
انشالله عمه شی
قربونت عزیزم
عمه ی امیرحسین
20 مهر 91 0:55
سلام رسیدن بخیر. همیشه به گردش.

چه عروسک و لباسای خوشکلی مبارکت باشه ایشالااااااااااا

به خوشی تنت کنی عزییییییییییزم


-------------------
مرسی خاله جون
انشالله نی نی شما هم بزرگ شه مردی شه واسه خودش
عمه ی امیرحسین
22 مهر 91 2:05
سلام . خوشحال میشم . امیرحسین و عمه
سیما
8 آبان 91 1:52
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما......