اميرحسين جونماميرحسين جونم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

امیرحسین جون و خاله ساناز

اولین سلام

1391/6/24 16:01
نویسنده : خاله ساناز
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام گوگولی خودم 

خوبی خوشی دماغت چاقه؟؟؟؟؟؟

آی قربونت بالاخره نمیخوای بگی دختری یا پسر بابا مردیم از بس یه بار اسم دخترونه گذاشتیم یه بار پسرونه

زود بگو دیگه نفس خالهشِـــکـْـلـَکْ هــآے آنـــ ـیکـآ

خب بزار واسه شروع بگم پرنسشِـــکـْـلـَکْ هــآے آنـــ ـیکـآ یا پرنسسشِـــکـْـلـَکْ هــآے آنـــ ـیکـآ ما از تاریخ 91/04/18 اعلام وجود کرده رسما گفته که منم هستم connie_mama.gif

ما هم که از خوشحالی بال در آوردیم و بسیار بسیار شاد شدیم در حد لالیگا

منم که رو ابرا بودم

مامانی و بابایی که دیگه جای خود دارد باید بودی میدیدی برقی که تو چشمای مامانی بود وقتی میخواست

از بودنت تو ووجودش خبر بدهconnie_49.gif

 

خب بزار خانوادمون و واست معرفی کنم من خاله کوچیکم یه خاله دیگه داری که یه دخمل

ناناز

داره حسودی نکن تو هم نانازی جیگرمkiss.gif

یه دایی داری ماااااااااااااااه بی صبرانه منتظر اومدنت

مامان جون و بابا جونم که ثانیه به ثانیه منتظرتن آخه نوشونی و عاشقتن

طرف بابایی رم بیخیال اومدی زود باهاشون آشنا میشی

بله شما کم کم داری عضو این خانواده میشی البته خیلی وقته هستی اما وقتی به دنیا اومدی

100%میبشه

خب دیگه عزیزم من برم تو هم حسابی مواظب خودت باش تا به موقع بیایی تو.

بغل مامانی و باباییconnie_rockingbaby.gifماچماچقلب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
23 شهریور 91 1:25
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا